Zasady nagrywania rozmów telefonicznych

Gdy zadzwonisz do naszego Działu Obsługi Klienta, możemy nagrać Twoją rozmowę. W tym artykule znajdziesz wszystkie informacje o naszej polityce nagrywania rozmów telefonicznych.

 

>Dlaczego nagrywacie rozmowy?

Nagrywamy rozmowy w celu monitorowania i oceny jakości. Naszym celem jest zapewnienie najwyższej jakości usług za każdym razem, gdy kontaktujesz się z nami telefonicznie lub w inny sposób.

 

>Czy mogę odmówić rejestracji rozmowy?

Tak, na początku rozmowy zostaniesz poproszony o zaakceptowanie lub odrzucenie nagrywania. Jeśli odmówisz, nagrywanie zostanie zatrzymane, a wszystko, co zostało wcześniej nagrane, zostanie natychmiast usunięte.

 

>Jak długo przechowujecie nagrane rozmowy?

Przechowujemy nagrania przez okres 21 dni, począwszy od dnia, w którym odbyło się nagranie.

 

>W jakim kraju przechowujecie nagrane rozmowy?

Nagrania przechowywane są w bazie danych znajdującej się w Niemczech.

 

>Jakie mam prawa w odniesieniu do tych nagrań?

Masz następujące prawa: prawo do informacji, prawo dostępu, prawo do sprostowania, prawo do bycia zapomnianym, prawo do ograniczenia, prawo do przenoszenia danych, prawo do niepodlegania decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanych środkach, prawo do sprzeciwu oraz prawo do wycofania zgody. Aby uzyskać więcej informacji na temat tego, co oznaczają te prawa, zapoznaj się z naszymi zasadami dotyczącymi nagrywania rozmów telefonicznych.

 

Chcesz zapoznać się z naszą polityką nagrywania rozmów telefonicznych? Kliknij tutaj.